Θα πρέπει να επικοινωνήσετε με τη διαχείριση του συστήματος μέσα από τη σελίδα Επικοινωνία, ώστε να καταχωρηθείτε στο σύστημα και να σας παραχωρηθεί κωδικός χρήστη και κωδικός πρόσβασης.
Θα πρέπει να επικοινωνήσετε μέσα από τη σελίδα Επικοινωνία με τη διαχείριση του συστήματος. Μετά από επικοινωνία μαζί σας, ο νέος κωδικός θα αποσταλλεί στο email το οποίο έχει καταχωρηθεί στο λογαριασμό σας.
Έβαλα τον κωδικό χρήστη και τον κωδικό πρόσβασης σωστά, αλλά το σύστημα μου εμφανίζει το παρακάτω μήνυμα και δε μου επιτρέπει να δω αναφορές ή να φορτώσω στοιχεία!
Χρήστη Χ, ο λογαριασμός σας με login xyz δεν είναι ενεργός. Το σύστημα απενεργοποιεί αυτόματα λογαριασμούς σε περίπτωση που η συνδρομή έχει λήξει.
Αν η συνδρομή σας δεν έχει λήξει, παρακαλούμε επικοινωνήστε με τον διαχειριστή για περαιτέρω βοήθεια.
Απ: Το μήνυμα αυτό εμφανίζεται στην περίπτωση που ο λογαριασμός σας είναι ανενεργός για κάποιο λόγο.
Ο πλέον συνηθισμένος λόγος είναι ότι έχει λήξει η συνδρομή σας. Σε αυτήν την περίπτωση το σύστημα αυτόματα απενεργοποιεί τους λογαριασμούς των χρηστών, και τους ενεργοποιεί με την ανανέωση της συνδρομής. Αν δε γνωρίζετε πότε λήγει η συνδρομή σας, μπορείτε να επικοινωνήσετε με τη διαχειριστική ομάδα, μέσα από τη σελίδα επικοινωνίας.
Άλλες αιτίες είναι η προσωρινή ή μόνιμη απενεργοποίηση του οργανισμού στον οποίο ανήκετε, ή ότι ο λογαριασμός σας είναι καινούργιος και δεν έχει ενεργοποιηθεί ακόμη. Σε αυτές τις περιπτώσεις μπορείτε να επικοινωνείτε με τη διαχειριστική ομάδα και πάλι μέσα από τη σελίδα επικοινωνίας.